آموزش بازاریابی محتوایی

مجله شهر محتوا

توانایی تیترنویسی حرفه ای، مهارت ارزشمندی برای تولیدکنندگان محتواست. انتخاب تیتر مناسب، اصلی ترین بخش یک محتوای حرفه ای محسوب می شود و اگر چنانچه هنگام نوشتن تیتر، از اصول و بایدها و نبایدهای تیتر نویسی آگاه نباشیم و ویژگی های اصلی تیترنویسی استاندارد را در آن رعایت نکنیم، سایر تلاش های ما برای تولید یک محتوای فراگیر و ثمر...

شاید بتوان بازاریابی محتوایی را بهترین و موثرترین روش بازاریابی درون گرا دانست. صحبت از بازاریابی محتوایی فراوان است. عده ای به اشتباه آن را «بازاریابی محتوا» می گویند! بعضی ها تازه در حال آشنایی با... » ادامه محتوا

انتشار گسترده‌ی محتوا در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از آرزوهای بسیاری افراد برای نیل به یک بازاریابی محتوایی ویروسی است. محصولات جدید و خدمات نوین در حال عرضه به بازار هستند و استفاده‌ی بهینه از... » ادامه محتوا

داستانها قدرت منحصر به فردی در ایجاد ارتباط بین مردم دارند و این ارتباطات می‌توانند باعث ایجاد روابطی شوند که منجر به بهبود داد و ستدها و معاملات شوند. داستان‌های عالی (یعنی داستانهایی که بازگویی... » ادامه محتوا

تولید محتوا فرآیند ایجاد موضوعاتی طبق شخصیت (persona) خریدارانتان است که شامل محتواهای بصری یا کتبی است و این اطلاعات میتواند به عنوان یک پست بلاگ یا اینستاگرام، ویدئو، اینفوگرافی و... در دسترس مخاطبانتان قرار بگیرد.