آموزش بازاریابی محتوایی

امروزه کمتر صاحب کسب و کاری است که از اهمیت تولید محتوای اختصاصی خبر نداشته باشد. در کسب و کارهای آنلاین و به روز، تولید محتوا بخش بزرگ و مهمی از برنامه تبلیغاتی و جذب مشتری را تشکیل می دهد. اما آیا همه درباره بایدها و نبایدهای بازاریابی محتوایی می دانند؟ نکات بسیاری در بازاریابی محتوایی وجود دارد...

شاید بتوان بازاریابی محتوایی را بهترین و موثرترین روش بازاریابی درون گرا دانست. صحبت از بازاریابی محتوایی فراوان است. عده ای به اشتباه آن را «بازاریابی محتوا» می گویند! بعضی ها تازه در حال آشنایی با... » ادامه محتوا

انتشار گسترده‌ی محتوا در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از آرزوهای بسیاری افراد برای نیل به یک بازاریابی محتوایی ویروسی است. محصولات جدید و خدمات نوین در حال عرضه به بازار هستند و استفاده‌ی بهینه از... » ادامه محتوا

داستانها قدرت منحصر به فردی در ایجاد ارتباط بین مردم دارند و این ارتباطات می‌توانند باعث ایجاد روابطی شوند که منجر به بهبود داد و ستدها و معاملات شوند. داستان‌های عالی (یعنی داستانهایی که بازگویی... » ادامه محتوا

تولید محتوا فرآیند ایجاد موضوعاتی طبق شخصیت (persona) خریدارانتان است که شامل محتواهای بصری یا کتبی است و این اطلاعات میتواند به عنوان یک پست بلاگ یا اینستاگرام، ویدئو، اینفوگرافی و... در دسترس مخاطبانتان قرار بگیرد.