بازاریابی محتوایی | مجله‌ی شهر محتوا

آقای صفائی! به نظر شما از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده بکنیم یا نه؟ این سوال رو هر روز چند نفر از من می‌پرسن! توی این محتوا سعی می‌کنم جواب کاملی بدم که بتونم...

بازاریابی اینترنتی اصطلاحی است که پس از رواج یافتن اینترنت، بین بازاریابان و میان فعالان حوزه‌ی تبلیغات رواج یافت. اصطلاح بازاریابی اینترنتی بیشتر بین کسانی رواج دارد که از اینترنت برای تبلیغات و فروش محصولات،...

شبکه پیام رسان واتساپ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها نه تنها در ایران چه بسا در دنیا بشمار می‌آید بنابراین ارسال پیام رگباری و پشت‌سر‌هم به کاربران مختلف این پیامرسان می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای...

در این مطلب قصد داریم توضیح دهیم که تبلیغات محیطی چیست و انواع تبلیغات محیطی را به شما معرفی کنیم. همچنین بهترین مرجع برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تهران را به شما معرفی کنیم.

...

هر محتوا، محصولی است که باید در بسته‌بندی درست به دست مخاطب درستش برسد. وگرنه هم محتوا و هم مخاطب از مدار برندتان خارج می‌شوند. 

...

همه افرادی که در زمینه بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنند، به خوبی می‌دانند که اولین گام در سئو، پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب سایت است. در بازاریابی محتوایی، یافتن کلمات کلیدی پیش نیاز...

برای جذب ترافیک مناسب از جستجوی گوگل، ابتدا باید با تحقیق کلمات کلیدی به علاقه مندی‌های کاربران پی ببرید و بدانید که آن‌ها در اینترنت به دنبال چه چیزی می‌گردند. از طرفی تبلیغات موثر...

یکی از دغدغه‌های بازاریاب‌ها و تولیدکنندگان محتوا، پیدا کردن بهترین کیورد برای کسب رتبه SEO یا تبلیغات گوگل است. تحقیق کلمات کلیدی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراحل بهینه سازی وب‌سایت برای سئو محسوب...

کلمات کلیدی، هسته اصلی کمپین‌های تبلیغاتی گوگل به شمار می‌روند و از این رو باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید و در انتخاب آن‌ها نهایت دقت را انجام دهید. وقتی جستجوی...

با گسترش اینترنت، بسیاری از فعالیت‌های بشر تحت تأثیر قرار گرفتند که یکی از آن‌ها نیز تبلیغات و بازاریابی است. بازاریابی در دنیای اینترنت، دنیایی بی پایان است که هر روز هم به ابعاد آن...

همه ما روزانه با انبوهی از محتوا و اطلاعات در سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی مواجه هستیم. تصور کنید در شبکه های اجتماعی که  هریک از ما در آنها عضو هستیم، روزانه چندین...

همانطور که می دانید، از پرزحمت ترین کارها تولید محتوای اینترنتی برای وب سایت ها است. به همین منظور تصمیم گرفتیم شما را با ترفندهایی برای تولید محتوای اینترنتی آشنا کنیم.  اگر خواهان یادگیری اصول...

نویسنده ای خلاق و منحصر به فرد بودن، به معنی خلق کردن محتوایی که تا به حال هیچ کس به آن نپرداخته، نیست! بلکه لازم است با توجه و دقت به جزئیات، زاویه دید جدیدی...

در دنیای بازاریابی و فروش هیچ گاه نمی توان کسی را یافت که صبح از خواب بیدار شود و ناگهان تصمیم بگیرد که در آن روز چیزی را خریداری کند. در حقیقت هر شخص قبل...

زندگی ما تنها دیگر به بخش حقیقی آن محدود نمی‌شود؛ بلکه بخش مجازی نیز به آن اضافه شده است. پس باید به همان میزان که برای بخش حقیقی آن وقت صرف می‌کنیم؛ صرف بخش مجازی...

شاید برای کسانی که با مفاهیم جدید تبلیغات و بازاریابی از نزدیک آشنا نیستند و تنها تصوری کلی از این حرفه دارند عجیب به نظر برسد که «تولید محتوا» راهی برای تبلیغات، بازاریابی و در...

از زمانی که تخصصی تحت عنوان تولید محتوا وارد حوزه‌های IT، دیجیتال مارکتینگ و بیزینس شده‌ است، می‌توان گفت دائما یا به صورت ماهانه، شاهد اضافه شدن شاخه‌های متعدد به آن و پیشرفت و توسعه‌اش...

امروزه بازاریابان از بازاریابی محتوایی به عنوان یکی از روش‌های موثر در کار خود استفاده می‌کنند و اکثریت شرکت‌های بزرگ و کوچک جهان به بازاریابی محتوایی روی خوش نشان داده‌اند. بازاریابی محتوایی به عنوان یک...

بیشتر دیده شدن و بهبود رتبه سایت در گوگل یکی از دغدغه های اساسی اغلب وب مسترها بوده که دستیابی به این هدف در درجه اول مرتبط با نحوه بهینه سازی سایت خواهد...

بارها و بارها گفته ایم و شنیده ایم که «محتوا باید به نیاز مخاطبان پاسخ دهد». اما چطور باید بفهمیم که کاربران چه نیازهای محتوایی دارند؟ کاربران ما در گوگل چه کلیدواژه هایی را جستجو...

شاید بتوانیم بگوئیم صفحه اول گوگل بزرگترین میدان رقابت بین کسب و کارهای جهان است. همه سایت ها تلاش می کنند تا رتبه خود را در نتایج جستجوی گوگل افزایش بدهند و بازدید...

متأسفانه مفهوم «استراتژی محتوا» یا «Content Strategy» معمولاً با مفهوم «استراتژی بازاریابی محتوایی» یا «Content Marketing Strategy» اشتباه گرفته می شود. مفاهیم دیگری هم با عنوان «برنامه محتوایی» یا «Content Plan» و «

از امروز، نیازی نیست برای دیتا اینتری هزینه کنید! ما در مجموعه‌ی شهر محتوا، تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مشتریان مان ارائه دهیم و همواره، برای راحتی کار شما، به دنبال ایده های جدید هستیم....

محتواهای بنیادین در واقع هسته مرکزی وب‌ سایت شما هستند. «محتوای بنیادین» همواره شامل بهترین و مهم ترین مقاله‌های سایت شما است؛ محتوای بنیادین شامل صفحه‌ها یا پست‌هایی است که می‌خواهید به بالاترین رتبه در نتایج موتورهای...

بازاریابی محتوایی یکی از روش های جذاب و تاثیرگذار بازاریابی است که در دهه های اخیر بسیار مورد توجه قرارگرفته است. هدف از بازاریابی محتوایی افزایش فروش و سودآوری است. در واقع بازاریابی محتوایی به...

تولید محتوای با کیفیت، کار بسیار ارزشمندی است. اما محتوایی که دیده نشود و خوانده نشود، به چه درد می خورد؟! هیچ مدیری برای چنین محتوایی هزینه نمی کند و هیچ نویسنده ای از دیده...

قرن بیست ‌و یک را می‌توان قرن تکنولوژی در نظر گرفت. با رونق گرفتن شبکه ‌ی اینترنت در سال 2000 تغییرات بنیادینی شروع شد که در نهایت باعث شده است امروز زندگی ما بسیار با...

در هر شغل و حرفه ای چالش هایی وجود دارد که متخصصین آن حوزه با آن‌ها دست و پنجه نرم می کنند. قطعا به محض کم شدن این چالش ها، راندمان و کیفیت کار بالا می...

همانطور که میدانید کار بازاریابی محتوایی نیاز به سنجش و بررسی دارد تا مطمئن شویم که محتوایمان راه درستی پیش گرفته و ما را به اهدافمان می رساند. آیا تا به حال به هنگام ارزیابی...

شما به عنوان یک کارشناس بازاریابی محتوایی باید همانند یک جنگجو، روحیه جنگیدن داشته باشید تا موفق شوید. باید به اندازه کافی اراده و استحکام داشته باشید تا بتوانید در این حرفه به جلو حرکت کنید. شما...

اگر با تکنیک های بهینه سازی وب سایت آشنایی داشته باشید، حتماً تا به حال اصطلاحاتی مانند «لینک داخلی» و «لینک خارجی» را شنیده اید. لینک داخلی به لینکی گفته می شود که یک صفحه از وبسایت...

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی باشید، بهترین راه برای کاهش هزینه‌ها و بازدهی بیشتر در عملکرد بازاریابی محتوایی، برون سپاری تولید محتوا است. اما مشکلات بسیاری در این راستا به وجود می‌آید. اگر...

کارشناسی بازاریابی محتوایی از مشاغلی است که این روزها به دلایلی همچون افزایش درخواست در بازار و همچنین جذابیت­ های فراوانی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به اینکه روش ­های...

در تولید محتوا بحثی داریم که آن را «شکاف محتوایی» می‌نامیم. مسئله‌ای که همه تولیدکنندگان محتوا برای دور شدن از آن تمام تلاش خود را می‌کنند؛ اما کمتر کسی نام علمی فعالیت خود را می‌داند....

امروزه محتوا یکی از کلیدی ‌ترین بخش‌های شکل ‌دهنده هر نوع کسبوکاری است؛ بنابراین شناخت هرچه بیشتر این مقوله و استفاده از امکانات آن از ارکان اصلی موفقیت در دنیای تجارت به شمار می‌رود.

در این...

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که قصد تولید محتوا داشته باشید اما انگار فکر شما قفل شده باشد و هیچ ایده جالبی به ذهنتان نرسد. نگران نباشید! شما تنها نیستید! ایده پردازی و یافتن...

بازاریابی محتوایی روشی است که امروزه به علت رشد روز افزون کسب و کارهای اینترنتی، نیاز به آن بیشتر احساس می شود. رقابت امروزه بیشتر در فضای اینترنت صورت می گیرد و افزایش ترافیک سایت...

احتمالا محتواهایی را دیده‌اید که با وجود گذشت زمان طولانی مدت، همچنان بازدیدکننده زیادی را به خود جذب می‌کنند. در مقابل، محتواهایی وجود دارند که فقط در بازه زمانی کوتاهی مورد توجه قرار می‌گیرند. شاید...

در استراتژی تولید محتوا، دو نکته ضروری وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرید؛ یکی توجه به کیفیت به جای کمیت و دیگری رعایت استمرار در تولید محتوا است. شاید...

بازاریابی محتوایی به عنوان روشی کارآمد در برندینگ و جذب مخاطبان و تبدیل آن‌ها به ارزش و مشتری محسوب می‌شود. با اینکه بخش مهمی از بازاریابی محتوایی شامل تولید محتوای مفید و انتشار آن است، اما...

بازاریابی محتوایی حاصل تلاش یک گروه منسجم و به هم وابسته است که همگی آنها باید از استراتژی واحدی پیروی کنند تا بتوانند به موفقیت دست یابند. در حقیقت داشتن استراتژی پیش زمینه ی تولید...

با تغییراتی که در الگوریتم های گوگل اتفاق افتاده است و سبک جستجوی مفهومی که نشان از تغییر در نحوه جستجوی مبتنی بر کلمه کلیدی می باشد، رویکردهای قدیمی سئو را رو به انقراض برده...

بازاریابی محتوایی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روش های جذب مخاطب و ارتقاء کسب و کار، جای خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ به خوبی پیدا کرده است. تولید محتوای ارزشمند و ارائه...

بازاریابی محتوایی با کمک ابزارهای تخصصی و مرتبط، کارایی بیشتری به همراه خواهد داشت و می تواند در هزینه و زمان شما نیز صرفه‌جویی کند. در جهت ارتقا بخشیدن به وبلاگ خود با استفاده از...

وقتی به عنوان یک مدیر قصد گسترش تجارت خود را برای بیشتر از یک دسته مخاطب خاص و به خصوص چند شرکت مجزا با فعالیت های مختلف داشته باشید باید علایق هر یک از گروه های...

پیش از آن که بتوانیم به مراحل تولید محتوا بپردازیم، لازم است نگاهی داشته باشیم به تعاریفی که از تولید محتوا ارائه می‌شود. دقت در نحوه تعریف این مفهوم، ما را در درک بهتر فرایند...

انتشار گسترده‌ ی محتوا در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از آرزوهای بسیاری افراد برای نیل به یک بازاریابی موفق می‌باشد. محصولات جدید و خدمات نوین در حال عرضه به بازار هستند و استفاده‌ی بهینه از...

یکی از بزرگترین چالش‌های کسب و کارهای نوپا و حتی قدیمی در بازاریابی امروز، تشویق و مجاب کردن مخاطبان به خرید کالا و یا خدمات مورد نظر، بدون اعمال فشار به آنها است. به نحوی که...

می دانیم که هر محتوایی مناسب هر مخاطبی نیست و هر محتوایی نباید در هر زمانی منتشر شود. تولید محتوا باید بر اساس مخاطب «شخصی سازی» شود و انتشار محتوا باید «در زمان مناسب» انجام...

زمانی که شما یک تجارت را شروع میکنید، برای اینکه کسب و کار شما رونق بگیرد نیاز دارید که با روش های روز بازاریابی آشنا شوید و جهت افزایش مشتری و بهره وری بیشتر از...

محتوای وایرال (Viral Content) یا محتوای ویروسی، اصطلاحی در حوزه بازاریابی محتوایی است که این روزها خیلی در خصوص آن می‌شنوید. در حقیقت باید گفت که دغدغه تولیدکنندگان محتوا این است که محتوای آنان ویروسی...

یکی از پر رنگ ترین دغدغه های اغلب مدیران کسب و کارهای آنلاین و صاحبین وب سایت ها و صفحات مجازی، در فرایند بازاریابی محتوایی انتخاب عنوان است. اگر بخواهیم دقیق تر صحبت کنیم، منظور...

بعضی از مفاهیم، در دنیای بزرگ و عمیق تولید محتوا و بازاریابی محتوایی، نیاز به بررسی و دسته بندی دقیق‌تر دارند. گاهی اوقات، برداشت ناصحیح از مفاهیم و کاربرد نادرست آن‌ها، می تواند تاثیرات ناخوشایند فراوانی...

روزانه هزاران مقاله و محتواهای گوناگون نوشته می شود و در سایت های اینترنتی یا شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشود. ولی آیا همه آن ها از لحاظ استانداردهای ایجاد محتوا یکسان هستند؟ آیا...

کارمندان یک کسب و کار، مهره‌های اصلی یک کسب و کار هستند. آن‌ها محصولات کسب و کار مورد نظر و همچنین نیازهای مشتریان را بهتر از هر کسی می‎شناسند. در نتیجه ممکن است اید‌‌ه‌های خوبی...

آیا تا به حال واژه آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) و یا آمیزه بازاریابی به گوشتان خورده است؟ آیا می‌دانید برای تحقق اهداف بازاریابی خود چگونه از تکنیک‌ها و ابزارهای موجود بهره ببرید تا...

امروزه، پیدا کردن و به اشتراک گذاشتن محتوای باکیفیت و باارزش، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. مردم برای محتوای عالی و بدیع ارزش زیادی قائل هستند. آن‌ها هر روز مطالب خوب و جذاب را...

همانطور که میدانید بیش از دو میلیون پست بلاگ وجود دارد که هر روز ارسال می شوند. لذا خوانندگان فرصت کوتاهی برای توجه به هر یک از آنها دارند، با این وجود چگونه می توانید...

سفر مشتری به معنی کلیه مراحلی است که مشتری از زمان آشنایی با محصولات یا خدمات شما تا زمان خرید محصولات از شما طی می کند. چگونه می­دانید که مشتریان شما واقعا چه می­خواهند؟ چه...

تجزیه و تحلیل شکاف محتوا یک روش استراتژیک برای بررسی و بهینه سازی محتوای یک وب سایت است. در این قسمت عملکرد محتوای فعلی با عملکرد مطلوبی که در ذهن است مقایسه می‌شوند و بعد...

یکی از اولین قدم های مهم و اساسی برای شروع یک تجارت موفق، هویت بخشیدن به برند است. اندرورام، رئیس و مدیرکل Alexa.com تاکید می کند: هویت برند برای ایجاد حس اعتماد در مصرف کننده ضروری...

61 درصد از شرکت های تجاری بیان می کنند که شناسایی و پرورش مصرف کنندگان هدف یک محصول، بزرگ ترین چالش پیش روی آن ها در امر بازاریابی می باشد. در ادامه تعدادی از استراتژی...

داده و خلاقیت حتی در ذهن خودمان همیشه به صورت مجزا از یک دیگر درنظر گرفته شده اند. شما احتمالا به خوبی با مفهوم این که قسمت چپ مغزمان بیشتر مربوط به منطق و متمرکز...

هرقدر هم که افراد مورد هدفتان را بشناسید، بازاریابی محتوایی محور همیشه جایی برای پیشرفت خواهد داشت. برخی از چیزهایی که گمان می‌کنید بعد از انتشار به شدت محبوب می‌شوند به طرز غیر باوری بلافاصله...

گزینش محتوا یا content curation، نقش مهمی در تقویت و گسترش بازاریابی محتوایی محور داشته و به قدرت رسانه‌های موجود، رسانه‌های اجتماعی و واسطه‌ها بستگی دارد. شاید در نگاه اول بیشتر شبیه کپی کردن به...

تبلیغات مرحله‌ مهمی از بازاریابی مبتنی بر محتوا به شمار می‌‌رود، اما بیشتر شرکت‌ها به دو دلیل در این مرحله شکست می‌خورند؛ آن‌ها فکر می‌کنند بعد از تولید محتوا دیگر کاری ندارند (و بعد می‌بینند...

برای تولید محتوای ارزشمند و مؤثر چه مراحلی را باید سپری نماییم و چه راهکاری برای ایجاد یک تولید محتوای مؤثر وجود دارد؟ قاعدتاً هر محتوایی نمی تواند ارزشمند تلقی شده و تأثیر لازم را...

تولید محتوا تبدیل به جدیدترین و جذاب ترین چالش سایت های اینترنتی در قرن 21 شده است. همه به دنبال راهی برای تولید محتوای ارزشمند و معتبر هستند و همه توان و تخصص خود را...

راهکارهای مختلفی برای تولید محتوا وجود دارد. از استخدام نیروی حضوری تا همکاری با فریلنسرها و شرکت های تولید محتوا. برای تصمیم درباره برون سپاری تولید محتوا، لازم است مزایا و معایب هر یک از...

سفر خریدار چیست و آشنایی با جزئیات و درک صحیح از این سفر چه مزایایی برای شما به عنوان صاحب یک سایت فروشگاهی خواهد داشت؟ آیا سایت چینی و طراحی سایت بدون توجه به نیازها و...

بهینه سازی نرخ تبدیل چیست و چگونه کار می کند؟ اگر با مفهوم این عبارت آشنا نیستید، ضروری است که تا آخر این متن با ما همراه باشید. چند نفر در ماه از سایت شما...

وقتی از بازاریابی محتوایی و تولید محتوای مؤثر و معتبر صحبت می کنیم، احتمالاً تصور خواهید کرد که این یک روش بسیار کند و دیر بازده است که نمی تواند کارایی لازم را در مدت...

بازاریابی محتوایی و یا همان بازاریابی مبتنی بر متن یکی از قوی ترین روش های بازاریابی در سطح جهان است که با اینکه عمر زیادی از آن نمی گذرد، اما در همین مدت کم همه...

بازاریابی محتوا و فروش دارای دو تیم متفاوت در هر شرکت و سازمانی هستند اما آیا این دو تیم می توانند بدون همکاری با یکدیگر به نتیجه برسند؟

تیم بازاریابی محتوایی وظایف مشخصی به عهده دارد...

نقش بازاریابی محتوایی در هر مدل کسب و کار، متفاوت است. در برخی از مدل های کسب و کار، بازاریابی محتوایی نقشی کوچک و تکمیل کننده دارد، اما در بعضی موارد کل مدل کسب و...

آینده بدون محتوا معنایی نخواهد داشت! در آینده‌ای نزدیک، بازاریابی محتوایی به یک صنعت میلیاردی تبدیل خواهد شد. همانطور که می‌دانید هدف بازاریابی محتوایی، ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند است که باعث جذب و حفظ...

امروز می‌خواهیم در مورد بازاریابی مبتنی بر متن یا همان بازاریابی متن محور صحبت کنیم. این نوع بازاریابی برای خیلی از مشاغل یک ضرورت به حساب می‌آید و همچنین برای مشاغل جذاب به نظر می‌رسد.

اگر...

در سال 2020، بازاریابی محتوایی و سئو قصد دارند که به سوی رویکردهای عالی مهاجرت کنند. این انواع ترند محتوا با عادات کاربر، ترجیحات و نیازهای او به شدت مرتبط و هماهنگ هستند. محتوا بهتر...

بازاریابی محتوایی  یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ می باشد که همانند دیگر شاخه های بازاریابی در جهت معرفی و توسعه یک برند برای جذب افراد و مشتریان و در نهایت افزایش سودآوری برای محتوانویس...

توانایی تیترنویسی حرفه ای، مهارت ارزشمندی برای تولیدکنندگان محتواست. انتخاب تیتر مناسب، اصلی ترین بخش یک محتوای حرفه ای محسوب می شود و اگر چنانچه هنگام نوشتن تیتر، از اصول و بایدها و نبایدهای تیتر...

شما روی کدام نوع لینک برای خواندن ادامه مطلب کلیک می‌کنید؟ لینکی که تیتر آن همه چیز را بگوید یا تیتری که در خود جای هزاران سؤال باقی بگذارد؟ در واقع سؤالاتی که شما را...

در روزهایی که ژورنالیست ها محتواها را تولید می کردند، مدیران مسئول روزنامه ها و نشریات، به وسیله ویراستارها، سرویراستارها، دبیران تحریریه و سردبیران، هر مقاله را قبل از چاپ شدن بارها و بارها بطور...

آمار نشان می دهد بیش از 90 درصد محتواهایی که تولید و در وب منتشر می شود، هیچ بازدیدی از گوگل دریافت نمی کند. این آمار وحشتناک باعث می شود که بیشتر بر کیفیت و...

 تولید محتوا ساده به نظر می‌رسد اما با مشکلاتی نیز همراه است. حتی یک گردش کار در تولید محتوا و یا یک فرآیند چند مرحله‌ای می‌تواند تیم بازاریابی محتوایی را تحت تاثیر قرار دهد و...

میزان تمایل هزینه در بازاریابی سنتی هر دقیقه کمتر و کمتر می شود و شما به عنوان یک بازاریاب آینده‌ نگر می‌دانید که باید راهی بهتر برای این کار وجود داشته باشد و این راه...

حسابی وقت می‌گذارید و سعی می‌کنید کوچک‌ترین غلط املایی هم نداشته باشید و بالاخره دکمه «نشر» را می‌زنید، بعدش چه می‌شود؟ کسی نه مطلب شما را می‌خواند و نه نظری گذاشته می‌شود! همین کافی است...

رهبر محتوا تیم را قدرتمند می کند! یکی از چالشی ترین نکات بازاریابی محتوایی است. بازاریابی محتوا یا همان Content Marketting نیازمند یک تیم دقیق و خلاق است اما مهم تر از یک تیم، نیازمند یک...

فرض کنید ایده بکری دارید و پس از ماه ها تلاش، کسب و کاری راه اندازی کرده اید و تجارت شما محصولی با قدرت رقابتی بالا را به وجود آورده است. در واقع، شما فکر می کنید بهترین...

احتمالاً شما هم شنیده اید که داستان سرایی (Storytelling) در دنیای تجارت خیلی رواج پیدا کرده است. جمله معروفی وجود دارد که می گوید: «Story Sells یعنی داستان، می فروشد». برای داستان پردازی، باید مطالعات فراوان...

تولید محتوا بخش مهمی از هر کسب و کاری است. صاحبان کسب و کارها با تولید محتوا می توانند در راستای اهداف خود پیشرفت های زیادی را مشاهده کنند. اما تولید محتوا موضوعی...

چرا آینده دنیای بازاریابی با بازاریابی محتوایی و تولید محتوای مؤثر گره ‌خورده است؟ دلیل روشنی برای این منظور وجود دارد. همه مردم دوست دارند با صرف کمترین زمان بیشترین پول را به دست آورند....

شاید شما هم به تازگی در حوزه  گردشگری و توریسم کسب و کارتان را شروع کرده اید و مسافران بسیاری را در سفرهای داخلی و خارجی به شهر های مختلف همراهی کرده اید و در بازدید...

امروزه کمتر صاحب کسب و کاری است که از اهمیت تولید محتوای اختصاصی خبر نداشته باشد. در کسب و کارهای آنلاین و به روز، تولید محتوا بخش بزرگ و مهمی از برنامه تبلیغاتی...

تولید محتوا حوزه‌ای است که در دنیای نوپای فضای مجازی کشور ما ایران فعالان زیادی را به خود جذب کرده است. به دلیل وارداتی بودن این علم در کشور ما بسیاری از تلاش‌های صورت گرفته...

موفقیت مشتری، عبارتی است که در دنیای کسب و کار از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. شاید اگر شما هم تاکنون بر سر یکی از میزهای کنفرانس یا جلسات گروه های بازاریابی و فروش نشسته باشید...

زمانی که از بن پلومیان مدیر ارشد شرکت GumGum، که یک ابر قدرت در زمینه هوش مصنوعی محسوب می‌شود، پرسیده شد: «آیا بازاریابی محتوایی واقعا امری مهم و ارزشمند است؟» با صدای بلند و...

بازار داغ محتوانویسی و تولید محتوا، در تمام جهان آغشته به دغدغه هایی مشترک است. همه ی ما می خواهیم با تولید محتوایی جذاب و مفید، بازدید بیشتری را برای وبلاگ، سایت، یا صفحه ی...

دیوید کروس یکی از کارشناسان شرکت EZ بر این باور است که در حال حاضر 88% از بازاریابان B2B  (ارائه خدمات یک شرکت به شرکت دیگر) روش های بازاریابی محتوایی را اجرا میکنند، اما تنها...

فریلنسینگ در کنار جذابیت بی ­نظیرش، شغلی است که برای موفق شدن در آن فقط داشتن مهارت­های شغلی کافی نیست. می­دانیم که فریلنسرها با شخص ثابتی در ارتباط نیستند، آن­ها خودشان انتخاب می­کنند که چه...

 بر کسی پوشیده نیست که تولید محتوا تقریبا مهم­ ترین رکن در هر کسب و کاری، به ویژه در یک کسب و کار آنلاین و اینترنتی می­ باشد. از طرف دیگر، اگر محتوا وجود نداشته...

رویکردهای بازاریابی سنتی عموما به گروه خاصی از مردم تعلق ندارد. در بازاریابی سنتی معمولا به دنبال این هستیم تا با امتحان کردن تکنیک‌های مختلف، قشر زیادی از مردم یا مخاطبان را جذب کنیم و...

هر محقق یا تولید کننده ی محتوا، با دسترسی داشتن به حجم عظیمی از اطلاعات، می تواند محتواهای ارزنده ای را در حوزه ی خود ایجاد نماید. اما چیزی که به طور خاص می تواند...

همین الآن اگر یک نفر زنگ در خانه شما بزند و تقاضای کار و شراکتی مستقیم کند، چه پاسخی می‌دهید؟ در بدترین حالت به طوری که احترام شخص مقابل هم حفظ شود، او را به...

شما بدون نقشه شروع به ساختن خانه نمی‌کنید و یا مجسمه‌ای را بدون طرحی از پیش تعیین شده نمی‌سازید، برای تولید محتوایی با کیفیت و استاندارد نیز نمی‌توان بدون برنامه‌ای کارآمد شروع کرد. در تولید...

گوگل دائماً تلاش می کند تا سطح رضایت کاربران را افزایش دهد. پس برای این که بتوانید رضایت گوگل را جلب کنید، باید محتوایی تولید کنید که کاربران آن را دوست داشته باشند و تعامل...

هر رسانه ای، آرشیوی از محتواهای تولید شده و منتشر شده دارد که ممکن است برای کاربران امروزی مفید باشد اما به دست فراموشی سپرده شود. بازنشر محتواهای قبلی می تواند مزایای زیادی به همراه...

کاربران فضای مجازی امروزه نسبت به انتخاب محتوای مورد نظرشان حساس‌تر شده‌اند و سازمان‌ها و افرادی که در تولید محتوا نقش دارند، اهمیت این موضوع را درک کرده‌اند. پیش از این به دلیل...

همانطور که می دانید، نرخ تبدیل یا Conversion Rate اغلب به عنوان KPI برای بررسی کارایی سایت های تجارت الکترونیکی استفاده می شود. طبیعتاً همه مدیران و صاحبان سایت می خواهند بدانند "نرخ...

بازاریابی ربایشی با هدف ایجاد ارزش در ذهن مخاطبین با سرعت بسیار بالایی به یکی از روش های اساسی بازاریابی در دنیا تبدیل شده است. بازاریابی ربایشی یک روش اثربخش و منحصر به فرد بوده...

تصور بازاریابی بدون تکنولوژی، در دنیای مدرن، کمی سخت است؛ به خصوص در چند سال اخیر و با گسترش بازاریابی دیجیتال از جمله بازاریابی محتوایی. در عین حال، تغییرات مداوم شرایط، چالش‌های زیادی را نیز...

صفحات رسانه‌ های اجتماعی شما هزاران لایک و دنبال‌ کننده دارند و این بسیار عالی است که این صفحات کارآمد هم باشند. ممکن است با خودتان فکر کنید که چرا ثبت نام در وب ‌سایتم کم...

 بازاریابی محتوایی به عنوان یکی از مهم‌ترین شیوه ‌های بازاریابی شناخته می‌شود که زیر مجموعه بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) محسوب می‌شود. با این حال، تولید محتوا نباید با بازاریابی محتوایی اشتباه گرفته شود؛ چرا که بازاریابی محتوایی...

شاید بتوان بازاریابی محتوایی را بهترین و موثرترین روش بازاریابی درون گرا دانست. صحبت از بازاریابی محتوایی فراوان است. عده ای به اشتباه آن را «بازاریابی محتوا» می گویند! بعضی ها تازه در حال آشنایی با...

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از چندین روش بازاریابی دیجیتال است که می تواند برنامه های بازاریابی شما را متحول نماید. ایمیل مارکتینگ نیز دارای تکنیک ها و اصولی است که لازم است برای...

بازاریابی دیجیتال با گذر زمان روز به روز در حال رشد و توسعه است. در سال 2020، بازاریاب‌ها باید در مورد گرایش‌های بازاریابی که استراتژی‌های بازاریابی را برای آینده تعریف می‌کند، گوش به زنگ باشند....

راهبرد (استراتژی) محتوا، برنامه ای است که درآن، برای رسیدن به اهداف کسب و کار، از محتوا ( به صورت متنی، تصویری و یا صوتی) استفاده می شود. یک استراتژی موفق باعث جذب و حفظ...

خدمات شهر محتوا
تولید محتوا
تولید محتوا

محتوایی فراتر از انتظار مخاطب شما که از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد

آنالیز سئو
مشاوره سئو و دیسکاور

راهبری تیم سئو و محتوای سازمان شما توسط میلاد صفائی

تحقیق کلمات کلیدی سئو
تحقیق کلمات کلیدی

گزارش جستجوی کلمات کلیدی مشتریان و رقبای کسب و کار شما

مشاوره لینک سازی
خوشه‌بندی کلمات کلیدی

دسته‌بندی معنایی کلمات کلیدی بر اساس مشابهت هدف جستجو