آموزش بازاریابی دیجیتال

مجله شهر محتوا

انتشار گسترده‌ی محتوا در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از آرزوهای بسیاری افراد برای نیل به یک بازاریابی محتوایی ویروسی است. محصولات جدید و خدمات نوین در حال عرضه به بازار هستند و استفاده‌ی بهینه از تمام ابزارهای موجود برای معرفی بهتر خود به جامعه، بسیار مهم است. اگر چه فرمول مشخصی برای دست‌یابی به این هدف تدوین نشده است، اما...

داستانها قدرت منحصر به فردی در ایجاد ارتباط بین مردم دارند و این ارتباطات می‌توانند باعث ایجاد روابطی شوند که منجر به بهبود داد و ستدها و معاملات شوند. داستان‌های عالی (یعنی داستانهایی که بازگویی... » ادامه محتوا

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ، یک چتر مفهومی محسوب می‌شود. به جای اینکه سعی کنیم تعریف مستقیمی برای آن ارائه کنیم، بهتر است همه‌ی آن تکنیک‌ها و ابزارهایی را بشناسیم که زیر عنوان دیجیتال مارکتینگ قرار می‌گیرند. اما یک تعریف برای تقریب ذهن این است که در واقع بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید بتوان «محتوا» را هسته مرکزی دیجیتال مارکتینگ دانست.