سئو و بهینه سازی وب | مجله‌ی شهر محتوا

تحقیق کلمات کلیدی یکی از مهمترین عناصر در سئوی مدرن است. تفاوتی نمی‌کند، قصد داشته باشید یک وبلاگ قدیمی را دوباره راه اندازی کنید، یا بخواهید برای محتوای یک وبلاگ جدید برنامه ریزی کنید؛ در...

تحقیق کلمات کلیدی برای رشد بازدید از سایت شما حیاتی است. این امر به شما کمک می‌کند تا محتوای مناسبی جهت افزایش بازدید از طریق جست و جوی ارگانیک تهیه کنید. امروزه ابزار و نرم...

باید بگوییم هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و با توجه به این موضوع برخی وردپرس و برخی دیگر Php  را انتخاب می‌کنند.

...

از دیدگاه سئو، استفاده از کلمات کلیدی LSI بسیار پر اهمیت است و می‌تواند نقش بسیار تاثیرگذاری در جستجوها ایفا کند. با استفاده از این کلمات می‌توان زمینه را در محتوا افزایش داد و بدین...

کلمات کلیدی بذر، به زبان ساده پایه‌ی تحقیق کلمه کلیدی هستند و کمک می‌کنند رقبایتان را بهتر بشناسید. با کمک کلمات کلیدی بذر می‌توانید لیستی از کلمات کلیدی فرعی را بیابید و در تولید محتوای...

همه افرادی که در زمینه بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنند، به خوبی می‌دانند که اولین گام در سئو، پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب سایت است. در بازاریابی محتوایی، یافتن کلمات کلیدی پیش نیاز...

اولین قدم در بهینه سازی محتوای موجود یک سایت برای موتورهای جستجو، پیدا کردن جایگاه رتبه کلمات کلیدی آن سایت در گوگل است. به این ترتیب می‌توانید با یافتن نقاط ضعف و قوت، نقشه راهی برای...

آیا باید از متا تگ کلمات کلیدی در سایت استفاده کرد؟ آیا آن‌ها مفید هستند؟ آیا با وجود اطلاعات بسیار قدیمی که امروزه در وب سایت‌ها در دسترس است، نیازی به استفاده از متا تگ...

کلمات کلیدی چه هستند و چرا برای سئو اهمیت دارند؟ به تمامی عبارات و کلماتی که کاربران در موتورهای جستجو وارد می‌کنند تا آنچه که‌ می‌خواهند را پیدا کنند، کلمات کلیدی گفته می‌شود. بنابراین...

زیربنای هر استراتژی موفق SEO و PPC، تحقیق کلمات کلیدی جامع است. به عبارت دیگر، برای افزایش بازدید از Google باید بدانید مخاطبان شما به دنبال چه هستند و بر این مبنا، استراتژی پیشرفت خود...

برای جذب ترافیک مناسب از جستجوی گوگل، ابتدا باید با تحقیق کلمات کلیدی به علاقه مندی‌های کاربران پی ببرید و بدانید که آن‌ها در اینترنت به دنبال چه چیزی می‌گردند. از طرفی تبلیغات موثر...

یکی از دغدغه‌های بازاریاب‌ها و تولیدکنندگان محتوا، پیدا کردن بهترین کیورد برای کسب رتبه SEO یا تبلیغات گوگل است. تحقیق کلمات کلیدی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراحل بهینه سازی وب‌سایت برای سئو محسوب...

یکی از افزونه‌های کاربردی برای سایت‌هایی که با وردپرس ساخته‌ می‌شوند، افزونه Yoast SEO است که به منظور بهبود وضعیت محتواهای تولید شده از نظر مسائل سئو مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد. با استفاده از این...

چگونه کلمات کلیدی بنویسیم و نحوه قرار دادن کلمات کلیدی در سایت چگونه است؟ کار با کلمات کلیدی در سایت‌های اینترنتی یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که امروزه پیش روی کاربران اینترنتی قرار دارد. صحبت...

افرادی که وب سایت جدیدی برای توسعه کسب و کار خود تاسیس می‌کنند و قصد دارند از این طریق، وارد دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ شوند، برای ورود به ایندکس گوگل و حضور در نتایج جستجو...

نویسنده ای خلاق و منحصر به فرد بودن، به معنی خلق کردن محتوایی که تا به حال هیچ کس به آن نپرداخته، نیست! بلکه لازم است با توجه و دقت به جزئیات، زاویه دید جدیدی...

اگر در مورد وضعیت سئو در سال 2020 کنجکاو هستید، جستجوهای خویش در این زمینه را رها کنید و مطالبی را که در ادامه ارائه می شود، مطالعه نمایید. ما لیستی از آمارهای به روز...

با توجه به افزایش رقابت و افزایش تقاضا برای نویسندگان محتوا، تهیه و تالیف یک محتوای خوب دیگر کار دشواری نیست. تقریباً همه تولیدکنندگان محتوا به تولید محتوای خوب اهتمام می ورزند. اما "خوب" دیگر...

اگر شما در حوزه ی کسب و کارتان دارای یک سایت هستید، باید بدانید که داشتن یک محتوای خوب به تنهایی برای موفقیت سایت شما کافی نیست. حتی اگر شما یک تیم قوی برای...

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های مربوط به سئو، بک‌ لینک است؛ یا همان لینک‌هایی که سایر سایت‌ها به وب‌سایت شما می‌دهند. موتورهای جستجو مانند گوگل به این لینک‌ها به چشم نشانه‌هایی جهت مشخص کردن...

اگر یک روز داشبورد گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) خود را باز کنید و متوجه شوید که میزان ترافیک شما صاف شده است ، چقدر نگران می شوید؟ شاید این موضوع متداول نباشد اما ممکن است اتفاق بیفتد...

لینک های داخلی و خارجی صفحه های وب سایت می توانند به یک باره رتبه سایت را بالا ببرند، یا اگر بد باشند چنان به زمین بکوبند که از صفحات آخر نتایج گوگل سر درآوریم. لینک...

در سال 2018، وب مسترها حدود 4 میلیون پیام از گوگل دریافت کردند که حاوی هشدارهایی درباره جریمه های دستی صورت گرفته در وب سایت آنها بوده است. مواجهه با جرائم گوگل می تواند برای...

امروزه بازاریابان از بازاریابی محتوایی به عنوان یکی از روش‌های موثر در کار خود استفاده می‌کنند و اکثریت شرکت‌های بزرگ و کوچک جهان به بازاریابی محتوایی روی خوش نشان داده‌اند. بازاریابی محتوایی به عنوان یک...

بیشتر دیده شدن و بهبود رتبه سایت در گوگل یکی از دغدغه های اساسی اغلب وب مسترها بوده که دستیابی به این هدف در درجه اول مرتبط با نحوه بهینه سازی سایت خواهد...

بارها و بارها گفته ایم و شنیده ایم که «محتوا باید به نیاز مخاطبان پاسخ دهد». اما چطور باید بفهمیم که کاربران چه نیازهای محتوایی دارند؟ کاربران ما در گوگل چه کلیدواژه هایی را جستجو...

شاید بتوانیم بگوئیم صفحه اول گوگل بزرگترین میدان رقابت بین کسب و کارهای جهان است. همه سایت ها تلاش می کنند تا رتبه خود را در نتایج جستجوی گوگل افزایش بدهند و بازدید...

می دانیم که بهینه سازی محتوا یکی از مهمترین اقدامات برای کسب نتایج بهتر در SEO است. یکی از تکنیک هایی که می تواند ارزش و اعتبار محتوای سایت ما را افزایش دهد، بهره گیری...

اگر با تکنیک های بهینه سازی وب سایت آشنایی داشته باشید، حتماً تا به حال اصطلاحاتی مانند «لینک داخلی» و «لینک خارجی» را شنیده اید. لینک داخلی به لینکی گفته می شود که یک صفحه از وبسایت...

بعضی از مفاهیم، در دنیای بزرگ و عمیق تولید محتوا و بازاریابی محتوایی، نیاز به بررسی و دسته بندی دقیق‌تر دارند. گاهی اوقات، برداشت ناصحیح از مفاهیم و کاربرد نادرست آن‌ها، می تواند تاثیرات ناخوشایند فراوانی...

یک باور غلط و قدیمی در سئو وجود دارد که می گوید: «به سایت های دیگر لینک ندهید!». در این محتوا می خواهیم درباره این باور غلط صحبت کنیم. لینک‌های External یکی از عوامل تاثیرگذار...

حسابی وقت می‌گذارید و سعی می‌کنید کوچک‌ترین غلط املایی هم نداشته باشید و بالاخره دکمه «نشر» را می‌زنید، بعدش چه می‌شود؟ کسی نه مطلب شما را می‌خواند و نه نظری گذاشته می‌شود! همین کافی است...

گوگل دائماً تلاش می کند تا سطح رضایت کاربران را افزایش دهد. پس برای این که بتوانید رضایت گوگل را جلب کنید، باید محتوایی تولید کنید که کاربران آن را دوست داشته باشند و تعامل...

یکی از مهم ترین فعالیت های شما در کسب و کار خود، آنالیز و بررسی رقبا است. یک تجزیه و تحلیل خوب و معتبر می تواند اطلاعات ارزشمندی در مورد آنچه دیگر افراد حوزه فعالیت...

یکی از روش های بازاریابی یا معرفی کسب و کار و خدمات خود به مشتریان، بازاریابی محتوایی است. محتوا تا وقتی که دیده نشود، ارزش و اثری ندارد. برای دیده شدن محتوا، به بهینه سازی...

راهبرد (استراتژی) محتوا، برنامه ای است که درآن، برای رسیدن به اهداف کسب و کار، از محتوا ( به صورت متنی، تصویری و یا صوتی) استفاده می شود. یک استراتژی موفق باعث جذب و حفظ...

خدمات شهر محتوا
تولید محتوا
تولید محتوا

محتوایی فراتر از انتظار مخاطب شما که از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد

آنالیز سئو
مشاوره سئو و دیسکاور

راهبری تیم سئو و محتوای سازمان شما توسط میلاد صفائی

تحقیق کلمات کلیدی سئو
تحقیق کلمات کلیدی

گزارش جستجوی کلمات کلیدی مشتریان و رقبای کسب و کار شما

مشاوره لینک سازی
خوشه‌بندی کلمات کلیدی

دسته‌بندی معنایی کلمات کلیدی بر اساس مشابهت هدف جستجو